Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
ZÁHONKY PRO ŠKOLU - naučný pořad o pěstování rostlin. Veverky a Lišky
29
ČARODĚJNICKÝ REJ - kouzlení a čarování s kouzelníkem Grinem. Dopoledne na zahradě
30 1 2 3 4
5 6
HASIČI VE ŠKOLCE - požární poplach a prohlídka hasičského auta - důležitost HZS. Zahrada
7
Sportovní hodina na ABC Braník - Sovy a Ježci
8 9 10 11
12
Divadlo ve školce ŽABÁK ŽAK A RAK JAK
13
ZÁPIS DO MŠ na školní rok 2025/2026 13.00 -18,00 hodin
Děti ze třídy Veverky jdou do ZOO
14
ZÁPIS DO MŠ na školní rok 2025/2026 13.00 -18,00 hodin
15
SUPERNOC VE ŠKOLCE - pro předškoláky Veverky
16 17 18
19
JARNÍ ŠKOLA V PŘÍRODĚ - informační schůzka pro rodiče od 16,15
20
Děti ze třídy Sovy jdou do divadla Minor na představení PES TUTULÁK
21
Fotografování dětí
22
Fotografování dětí
SUPER NOC VE ŠKOLCE. Třída Lišky
23 24 25
26 27
Děti ze třídy Veverky a Lišky jdou sportovní VOLEJBALOVÉ DOPODENE do ABC Braník
28
Děti ze třídy Lišky jdou na dopravní hřiště v MUZEU POLICIE
NEMOCNICE PRO MEDVÍDKY - naučný pořad ve FTN. Třídy Ježci a Sovy
VÝTVARNÝ KROUŽEK - od 16,00 dílna rodičů a dětí (na zahradě)
29
Celodenní výlet HORNICKÉHO MUZEA v Příbrami. Třídy Lišky a Veverky
TANEČNÍ KROUŽEK - vystoupení pro rodiče. Od 16,15 na zahradě
30 31 1
Drobečková navigace

Úvod > O školce > Organizace dne

Organizace dne

Organizace dne v MŠ je orientační, umožňuje reagovat na individuální možnosti dětí, na jejich aktuální potřeby. 

  • 6,30 - 8.30 příchod dětí, přivítání, volné hry a činnosti dětí, skupinová a individuální práce s dětmi
  • 8.30 - ranní kruh (komunikační, vzdělávací), ranní cvičení
  • 9,00 -  svačina
  • 9,20 - přímo řízená pedagogická činnost
  • 10,00 - pobyt venku
  • 12,00 - oběd
  • 13,00 - 14,20 odpočinek, případně relaxační činnosti
  • 15,00 - svačina
  • 15,00 - 17,00 volné hry, skupinové činnosti, pobyt venku

Režim školy je dostatečně pružný, jeho rámec tvoří časy jídla pro děti, které jsou v souladu s hygienickými normami - jídlo je dětem podávané v intervalu 3 hodin (9, 12, 15 hodin).

Organizace dne je zakotvena v denním programu dětí, který je součástí TVP. Tento denní program je vymezen časově pouze orientačně. Je v něm dán dostatek prostoru pro individuální změny, tvořivost, přizpůsobení programu aktuálnímu dění. Pedagogové vyváženě střídají činnosti řízené, částečně řízené a spontánní. Důraz klademe na dostatek prostoru pro spontánní hry dětí, individuální potřeby a zájmy.