Pracovníci školy
Pedagogický tým:
V naší škole pracují s dětmi ve školním roce 2023/2024 tyto pedagogické pracovnice:
Ředitelka:
Mgr. Alena Slípková
- Vzdělání: Střední průmyslová škola strojnická v Klatovech, obor Všeobecné strojírenství (ukončeno v roce 1980)
- Odborná kvalifikace: Střední pedagogická škola v Prachaticích, obor Učitelství pro mateřské školy, nástavbové studium (ukončeno v roce 1981)
- PedF UK Praha, bakalářské studium, obor Školský management (ukončeno v roce 2006)
- PedF UK Praha, navazující magisterské studium, obor Pedagogika předškolního věku (ukončeno v roce 2012)
Zástupkyně ředitelky:
Bc. Jitka Vacková
- Odborná kvalifikace: Střední pedagogická škola v Praze, obor Učitelství pro mateřské školy (ukončeno v roce 1989)
- PedF UK Praha, bakalářské studium, obor Školský management (ukončeno v roce 2012)
Učitelky:
Eva Šilhavá
- Vzdělání: Rodinná škola v Praze (ukončeno v roce 1995)
- Odborná kvalifikace: Střední pedagogická škola v Berouně, obor Učitelství pro mateřské školy (ukončeno v roce 1997)
Mgr. Magdaléna Sedláčková
- Vzdělání: Střední knihovnická škola v Praze, obor Vědecké informace a knihovnictví (ukončeno v roce 1992)
- Odborná kvalifikace: FF UK Praha, bakalářské studium, obor Pedagogika (ukončeno v roce 2012)
- PedF UK Praha, navazující magisterské studium, obor Pedagogika předškolního věku (ukončeno v roce 2016)
Jana Hunyadyová, Dis
- Odborná kvalifikace: Střední pedagogická škola v Mostě, obor Předškolní a mimoškolní pedagogika (ukončeno v roce 2012)
- Vzdělání: Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická Most, obor Sociálně právní činnost
Květa Prchalová
- Vzdělání: gymnázium
- Odborná kvalifikace: Střední pedagogická škola Soběslav, obor Učitelka na mateřských školách (ukončeno v roce 1983)
Andrea Tillová
- Odborná kvalifikace: Střední pedagogická škola v Praze, obor Předškolní a mimoškolní pedagogika (ukončeno v roce 1999)
Iva Nachtmanová, DiS.
- Vzdělání: Vyšší odborná a střední zemědělská škola v Benešově - agropodnikání (1997)
- Česká zemědělská univerzita-katedra pedagogiky -doplňkové pedagogické studium (1999)
- Karlova Univerzita-pedagogická fakulta, kurz: esteticko-výchovné disciplíny integrované v předškolním vzdělávání (2012)
- Odborná kvalifikace: Vyšší odborná škola pedagogická - Předškolní a mimoškolní pedagogika (2016)
Ĺubica Šůrová
- Odborná kvalifikace: Střední pedagogická škola, obor Učitelství pro mateřské školy (ukončeno 1981)
Lenka Zimová, DiS
- Odborná kvalifikace: Střední pedagogická škola Litomyšl, obor Pedagogika volného času (ukončeno 2006)
- Vyšší odborná škola pedagogická Litomyšl, zaměření Předškolní pedagogika (ukončeno 2009)
Martina Hunyadyová, DiS.
- Odborná kvalifikace: Střední pedagogická škola v Mostě, obor Předškolní a mimoškolní pedagogika (ukončeno v roce 2012)
- Vzdělání: Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická Most, obor Sociálně právní činnost
Jitka Veselková
- Odborná kvalifikace: Střední pedagogická škola Nová Paka, obor učitelství pro mateřské školy (ukončeno v roce 1980)
Monika Fischkandlová
- Vzdělání: SOU obchodní ( ukončeno maturitou v roce 1996)
- Odborná kvalifikace: Střední pedagogická škola Futurum (ukončeno 2019 maturitou)
Asistentky pedagoga
Helena Šifaldová
- Absolventka vzdělávacího programu akreditovaného MŠMT Asistent pedagoga (2019)
Blanka Pachková
- Absolventka rekvalifikačního kurzu Asistent učitele ve třídě s integrovaným žákem studia (2016)
Jarmila Bačovská
- Absolventka vzdělávacího programu akreditovaného MŠMT Asistent pedagoga (2016)
Petra Kruntorádová
- Absolventka vzdělávacího programu akreditovaného MŠMT Asistent pedagoga (2021)
Jitka Shabu
- Vzdělání: Gymnázium
- PedF UK Praha
- Absolventka vzdělávacího programu akreditovaného MŠMT Asistent pedagoga (2022)
Bc. Barbora Sedláčková
- Vzdělání: Gymnázium
- PedF UK Praha - bakalářské studium učitelství biologie a dějepis
Vzdělání, odborná kvalifikace, kombinované studium při zaměstnání a další vzdělávání pedagogických pracovníků tj. celoživotní vzdělávání je pro ředitelku školy prioritou, kterou maximálně podporuje.
Zaměření pedagogů je různorodé. Tím je zajištěna pestrost práce s dětmi ve všech oblastech. Důležitým rysem naší práce je sledování nových trendů v předškolním vzdělávání, jejich realizace a testování v praxi při práci s dětmi. Zvyšování kvality, týmová práce a zásady učící se organizace jsou priority. Cílem je dávat dětem co nejvíc, často i nad rámec běžných povinností.